190217 allas hjärta

Då var veckan över och jag kan konstatera att jagj är mångas hjärta, med tanke på alla hjärtans, och det är jag ju väldigt ödmjuk inför, men pappa skriver som han skriver. Det blev basket i tisdags, lugnt i onsdags, hjärtligt värre i torsdags och helgen fick jag lyckan med att spendera med Rasmus och Co. Pappa for till Prag. Rasmus och jag hade en fin helg, med Kristina och Anders förstås, och i lördags även med farmor och farfar där vi tog en bättre fika på eftermiddagen. Har hakat på Rasmus och ibland också hans vänner, men också fått egna fina stunder som ni ser. Mysigt att möta pappa ikväll, Kristina körde upp mig till forum där pappa kom med bussen. Vi fick en fin stund hemma och jag frågade om Tjeckien och Prag, men blandade ihop det med Schweiz ett tag så det fick vi reda ut... Pratade om imorrn där jag kan välja att vakna själv genom att pappa ringer och väcker pga tidigt jobb, eller sova på kantat. Är sugen på att klara det själv, men visst, skönt att ta det en annan gång också. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0