190219 soffig

Hade lite ont i halsen måndag morgon, och lite knip i magen, men det var inte så starkt något av det så jag gick. Vinkade genom fönstret i skolan till pappa som kunde åka senare till jobbet. Men runt lunch fick det vara bra, jag hostade och var hängig och gick till kantat och tog det lugnt. Så blev dagen och jag fick t o m lite näsblod, men repade mig allt mer och idag har det känts bättre. Hostar lite fortfarande men känns lättare. Stannade på kantat med micke som var hemma. Tog det lugnt men hann också vara lite nyttig med skolan. Pappa kom och vi tog oss en bra kväll. Var lite soffmysig av mig och ville både sitta och värma mig efter maten intill pappa framför ur.se och så ville jag somna framför fotbollen i soffan. Gick fint, som i tidigare dagar. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0