190224 lugna gatorna

 
Sov ut och vaknade med farfar väntandes i soffan. Blev hemma på fredagen också pga friluftsdag, men förkylningen var helt under kontroll. En trevlig start på dagen där farmor anslöt framåt förmiddagen också. Det passade bra att vi fick ta ifatt under lugna former. Tog ett varv till forum också för en utflykt, men hann också med att vila i soffan rensa ut lite gamla böcker. Mamma kom förbi och hämtade och så blev det fredagsmys. Lördag med mello, utan dans, jag skulle bli frisk helt enkelt. Söndag hos mickes mamma innan jag dök upp på landå. Pappa hade målat sitt eget sovrum och nu är det bara köket kvar. Vi pratade om målning och hur man tänker och gör. Jag ställde några frågor och fick lite kläm. Tillfälligheterna gjorde att jag fick läge att träffa mina "systrar" från förr, Svea och Storis, som den eviga trio vi är. Jättemysigt. Och jag är jättemysig. När vi åt så ryckte jag helt plötsligt pappas arm till mig och lutade mig intill när vi kollade på tv och lutade mig mot honom. Det är skönt att luta sig mot er alla. Tack farmor och farfar, tack för helgen och tack på förhand till mormor och morfar som står på tur ett par dagar på sportlovet. Här kommer jag! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0