190114 fyra år senare...

Pappa hämtade mig efter middag på kantat. Mamma och micke ska åka iväg tidigt tisdag morgon så bäst att sova på landå. Gladdes igen åt mitt rum och sa med ett leende att ikväll kanske jag faktiskt ska sova i min egen säng. Var så sugen på mitt rum, men det var en ovanlig tanke att sova där, har inte sovit där på exakt fyra år sedan! Började med pappas miniskidolycka och sen har vanan hållt i. Men ikväll tog jag tag i det och somnade rätt kvickt i det "nya" rummet. Provade några varianter med ljusslingorna men kom fram till att mörkt var bäst. Sen sa jag att jag nog kommer förbi pappa inatt, men det tror inte pappa, han tror att jag sover tungt och gott under mitt marmormönstrade täcke. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0