190115 ledlights och indianer

Brände mig på tungan på teet imorse. Tokigt, men jag dricker alltså te sen ett tag tillbaka, och allt mer. Nu kör jag en morgon och en kvällskopp. Stella hakade på till landå i väntan på basketen. Jag visade rummet och vi lät fjärrkontrollen jobba hårt. Pappa kom och jag och stella fixade till oss för att gå, vi skulle bli hämtade av Stellas mamma för hemfärd sen, och pappa bör ju inte köra med två tjejer på vespan... Tog lite käk och pratade om vad indianer var egentligen. Intressant fråga, fick några ingångar på det. Bestämde att jag ville sova i rummet igen. Lägger mig ner och ler som en sol. Gillar det. Det gillar pappa. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0