190722 wwwwhheeeeeeee

Gröna Lund! Med mamma och Tuva! Vilken dag, så kul, så skrattigt, så hisnande roligt. Åkte den nya snake och massa annat. Åt eller drack, vad man nu gör, med slush! Fick goda nyheter från väsby att Tosse varit inne och käkat. De har nog världens semester i markerna i fresta, liksom ett gröna lund för dom, med två tivolidirektörer vakande. På kantat rasslade jag ihop det sista för resan och så satt pappa och jag på vardagsrumsgolvet och gick igenom packningen. Vi hjälpte varanda att dubbelkolla och tänka till ordentligt. Less is more, men det är ju svårt... Jaja, blir nog bra. Var full av tankar och surrande om det ena och det andra och jag var i bästa form, nyfiken, förväntansfull, laddad från dagar här och där, det fullkomligt strålar om mig. Och jag har lärt mig att säga, Fuerteventura. Häng me. E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0