190310 fristad

Mello, mormor och mys. Så var helgen. I fredags landade vi på kantat och laddade för lördagen. Dans och mello såklart. Gillade mest den unga killen och Lundvik, som svängde så mycket. Jag är nöjd med hur det gick. Idag fikade vi hos mormor som fyllt år och det blev en fin stund innan vi drog till nacka och landå. Ringde pappa tidigare på dagen och stämde av läget, veckans packning och skolpysslet. Jag hade koll på läget och vi satte oss och resonerade om nyheter, svåra ord, att plocka ut viktiga saker från en nyhet, skillnad på reportage, krönika, t o m reklam. Kul snack och så hade jag stor vilja i hur att träna lite på hur det skulle presenteras för klassen. Tyckte det var kul liksom. Sen tyckte jag det var lika kul att få göra kväll och mysa i mitt rum. Har hittat en fristad där, precis som i soffhörnan under många år. Där laddar jag bra. Somnade gott till golf - skruva upp, ropade jag till pappa... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0