190312 friska takter

Ännu en bra dag. Körde en presentation inför klassen som vi alla hade, gällande att berätta en nyhet. Känns bra nu, har kommit över den tröskeln, står upp och står stadigt. Bra mig. Gick hem och värmde på en färdiglagad burgare som rejält mellis inför basketen. Pappa fick stanna lite extra på jobbet så vi tog det på luren, kände det var tryggt och skönt, och gick så bra så, förutom att jag fick ropa till högtalartelefonen så pappa skulle höra... Bestämde mig för cykeln och det gick finfint till basketen, och hem igen när vi båda åkte hemåt efter den glada träningen där jag var alert och kollade pappa flera gånger, som att jag tyckte det var kul att visa min träning. Det fortsatte hemma också med att jag var i berättartagen, om skolan och kompisar, och visade till och med upp ett gott humör och hejarop när vi var tvungna att lusschamponera lite när vi var på väg att hålla kväll... Jag är en friskus jag, och verkar ha ett sinnelag som kan påskynda våren tammetusan! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0