Grandpa´s back

Träffade honom på Ingarö idag. Jag gav honom ett par tofflor, sen gav han mig en liten kanin som bor därute och log, och då gav jag den tillbaka och log, och sen var vi båda med i matchen. Vi fikade, jag passade på att göra tvåan två gånger, det är allt något med skärgårdsluften, farfar och jag bollade fram och tillbaka med en stor kanin med cerisa byxor som också finns därute, ja vi tog ifatt lite helt enkelt. Sen åt vi skärgårdskorv, och med det startade färden mot en god natt, även om jag inte heller riktigt själv begripit mig på mig själv idag, upp och ner som en jojo. Antagligen tidskillnaden mot dalsland.

Kommentarer
Postat av: moster Christina

Hej Esther, vilken härlig blogg och fantastiska bilder du har skickat oss. Vi saknar dig och sitter här inomhus i ytterligare ett ösregn.



Kramar från Åmål

2009-07-25 @ 15:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0