Dagis, en baggis

Var om möjligt ännu starkare på dagis idag. Pappa kunde till och med gå och hämta kaffe i en annan lokal utan att jag brydde mig, ej mindre höll fast vid honom och blev ledsen. Jag åkte rutchbana så håret yrde, jag ritade mer streck på pappret än vad som fick plats med alla färger vi hittade och uttalade så gott det gick. Det har hänt något med mig, det är sant det, även om jag är lite krånglig med maten, men är inte många små rackare det? Farmor dök upp i sickla och så åkte vi hem ihop med pappa. När jag vaknade intill Allram på uteplatsen gjorde vi oss iordning för nacka forum där vi spanade på folk och lekte i skumgummirinken på fjärde våningen, en klassiker. Där träffade vi Jens och Isak. Ser fram emot att skoja med isak och emmy på midsommarafton! Tjofaderallan. Nu sover jag som en prinsessa på stjärten.

Kommentarer
Postat av: Famo

Men himmel vilket ös esther, vad allt du har för dig! Du kan tro att den stora hårda bollen jag hittade på tvärbanan idag nu är i säkert förvar på Fryshuset. Flickan som glömde den ska få den tillbaka i morgon. Vi ses på avslutningen på Föris, kram från famo.

2009-06-16 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0