Inför eurovision, utför med sömn

Laddade igår inför eurovision som synes på dagis. Eftersom jag inte kom i säng förrän sent så kom vi ur rytm lite igår och tror ni inte att jag vaknade till PRECIS när Malena skulle sjunga igår och fick faktiskt sitta uppe en stund med mamma, pappa, och malin och danne som var på besök. Det var mysigt ska jag säga, men till hennes rytm halka jag ur den igen så nu får vi allt ta och hitta den, för idag har vi det lite krångligt igen, kolla bara hur vi fick lösa det välbehövliga morgonnapen eftersom jag inte ville sova i sängen eller slumra i famn i soffan... Nåja, humöret är gott på mig och jag är blott lite småsnorig, i övrigt prima! Idag fick pappa ett sånghäfte av dagisfröken, så nu blir det drag i bilen när vi ger ut oss på tur. Pappa har en förmåga att glömma texten på dom här vansinnigt enkla sångerna, så där sitter vi som två nötter när vi inte vet vad vi ska sjunga. Men nu har vi sånger för flera mil!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg mössa, snäckan!

2009-05-13 @ 15:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0