Penslar och pilsner

Ja det var vad pappa höll på med vad jag förstår på vår shoppingsväng som avrundade dagen igår. Vi var på stora ica maxi och köpte billig men bra vit färg som pappa ska måla mitt nya rum med så fort han hinner på fredag förhoppningsvis. Efter det åkte vi och köpte det hära pilsner som pappa pratade om, killarna som bär mina lådor ska tydligen premieras. In och ut i affärer alltså, och i bilbarnstolen, men det var kul omväxling till att ha vistats i hemmet och på uteplatsen hela eftermiddagen, INTE för att det var tråkigt, tvärtom, farmor var här och lekte och Anders kom förbi och tjoade och sörplade kaffe. Och jisses vilket väder, jag gick utan jacka och kände stor frihet! Hey hey my my, rocknroll will never die. / E

Kommentarer
Postat av: Mormor

Esan du har då fullt upp hela dagarna!!

Kram Mormor

2009-05-27 @ 10:08:04
URL: http://estheralmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0