"Tempen rasat ut bland mina lakan"

Ja då är jag på g igen. Natten var körig men efter ett par stapplande timmar under morgonen hittade jag tillbaka. Visste ni förresten att mat är roligare att äta desto krångligare man gör det! Se nedan från imorse. Det blev en men rejäl pannkaka i väsby idag. I övrigt vet jag att jag kunde ha bjudit till lite mer där men när man precis blivit av med febern så är man lite shaky. Hann med ett besök på Ingarö också, när mamma sov för nattskiftet, där farbror Anders bjöd på två rejäla skärgårdskorv som jag hystade in snabbare än blixten, alltså back in business! Som om det inte var nog kom jag inte i säng förrän halv 9, efter välling och vatten i mängder. Men så blir det när man brottas med sig själv i en halvtimme i bingen. Blir för farsan att byta en tung en inatt... Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0