100916 "gunga mig"

Det sa jag imorse, jag tycker det är så roligt när pappa sveper in mig i en filt och gungar runt med mig som i en påse. Ikväll stekte mamma riktiga hammbujjajje, som jag faktiskt börjar säga istället för hannebolle... I övrigt slog jag mig i huvet på dagis mot stora esters huvud, och i sänggaveln när jag la mig. Var lite smågnällig ikväll också, men jag höll upp humöret med att rita lite på smalbenen när pappa talade i telefon. När vi tvättat dom hoppade jag några gånger från tvättmaskinen till pappas famn, men pappa förklarade att jag inte får göra det om inte han är med. Sen fick jag heller inte leka med toaborsten, den leker man inte med tydligen, den kan jag leka med när jag blir stöjje. Mycket nöje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0