110201 livspusslet

Går bra. Liksom de vanliga pusslena. Vi rev av farfars laggårdspussel imorse, behövde lite hjälp av mormors ficklampa dock, och livspusslet lägger sig självt nästan, bitarna liksom söker sig rätt, precis som jag vet att skägget tillhör tomten i pusslet. Mamma hämtade och vi åkte direkt till väsby för lite hang around, och vi hade en jättefin kväll, jag var i form och höll hov, men så är jag ju också en prinsessa, prinsessan essan. Jag blev jätteglad över att höra att stora ester skulle följa med mig imorgon till landå efter dagis. Sen hade jag vissa funderingar över tias bebis, och hur mycket min den är, och att jag ska ta hand om den, och hålla den förstås. / E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0