110205 tias fölsekalas

Jo hon fyller inte nu, men snart, så vi hade kalas idag. We´ll get back to that. Vi börja med en rätt hyggligt vanlig morgon, jag ropade högt "pappa" och när han kom in så skrattade jag och sa att jag kom inte in till dig, nej jag märkte det sa pappa... Sen skyndade vi oss iväg till showdanshoppolek i sickla för barn mellan 2-4 och det var inte så dumt, roligt ibland, oroligt ibland, vi får se vad vi gör, men jag fick se var mamma tränar och det var spännande. Moster ina och farmor kom till jarlaberg och hälsade på sen, och vi hade mysigt och jag tog ifatt med moster ina. Vi la pussel, jag visade prinsesstältet som hon skickade tidigare, och snackade om ditt och datt och hon hade med sig en jättefin lampa som vi satte i fönstret, och vet ni, hon hade en till för dilivägen som mamma tog med sig när hon kom förbi efter jobbet! I sickla hade vi fölsekalasmiddag, jag fick gammal klassisk fin skärgårdsgrill med spaghetti, efter grönsaksskålen förstås, det är en vidunderlig service för mig i sickla, som i väsby, som överallt..., jag blir generad, och busade runt lite lagom med de andra, samtidigt som jag tog mig tid att ta det lite lugnt efter alla danssteg under dagen. "Fötterna tio i två", det är inte så s-tans lätt för en treåring, om ni förstår vad jag säger, pardon my french... Men när vi fick hoppa och skutta gick det bättre! Hopposkutt!

Jo tack, jag har allt mer för mig i huvud och ansikte, var ska vi landa:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0