110228 tjejdag på dili

Ja mamma och jag hängde idag, det var läge för en lugn dag på tu man hand helt enkelt. Vi höll oss aktiva med både det ena och andra, man kan göra osannolikt mycket hemma om man bara tänker till, men jag gick ut med pulkan till backen precis utanför och mamma stod i dörren och hejade på, jag kunde själv! Tog ett extra varv i parken med pappa på väg hem, jag var riddare sa jag och sprang som vinden över snön! Hemma på landå blev jag dock rätt trött, hade väl inte sovit så mycket. Men innan jag somnade till min nalle puh la vi alla fyra pippipusslena, vi kämpade in de sista bitarna på plats, sen fick det vara bra. Körde nattlinne inatt. / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0