110103 ny hemmamark

Inatt sover jag på dili, var kanske lite spänd, tog lite tid, men sen somna jag in, och det är ju ingen fara, mamma är ju här. Drog ut på tiden imorse, det tricket har jag inte glömt, pappa tror nästan jag tycker om att se svettpärlorna i hans panna, men inte förstås, utan det är mer att jag liksom trivs hemma och har ramlat in i "jag ska bara-grejen", men jag förstår till slut att jag ska hjälpa till i våra gemensamma intressens bästa... När mamma och jag kom till dili idag så var pappa där och skruvade lådor och hyllor, precis som han höll på med mina verktyg i min verktygslåda, men de var lite hårdare och större, men annars samma sak så jag kände mig hemma i hantverkarsvängen. Har fått ett riktigt fint rum, grönt och vitt och med lite rosarött så är vi hemma på ahlgrens bilar, precis som på landå. Så jag sprang runt lite, sen vila jag lite framför musses klubbhus på tv, gisela tittade förbi och helt plötsligt åt vi alla fyra köttbullar med makaroner och lite grönt förstås. Var lite trött rent allmänt, det vet ni alla att det är tufft att gå till "jobbet" efter lite uppehåll, så jag var lite tagen av dagen, även om jag med lycka i fötterna sprang in på dagis i morse efter adjö. Adjö. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0