110104 mer leksaker!

Jag sov en god sömn i min nya säng men vaknade framåt ottan och kom på att jag behövde mer leksaker i mitt nya rum, något mamma och pappa vet, men nu vet de att jag också vet det, så vi fortsätter balanseringen på detta... Annars gick det bra, det är en mjuk skön säng och jag fick mammas sällskap, i ottan som sagt... På landå körde vi grönsakssnacks som vanligt, en härlig start, sen kassler och ris, jag älskar kassler kläckte jag ur mig. Men jag var faktiskt rätt trött av nån anledning under hela kvällen och var nära till svårigheter så fort jag upplevde "svårigheter", så det blev soffan hela kvällen. Tack och lov fick jag springa och kravla och böka och krypa och åka i varenda snöhög vi hittade på väg hem från dagis så det kanske tog musten ur mig... No pain no gain, så är livet, natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0