110520 trött kämpe

Jag har ju tagit en supernap många gånger hemma runt strax innan mat den senaste tiden, när jag inte sovit på dagis, men idag kom jag inte till ro, så jag hängde i och var glad och grät om vartannat, stackars mig, kring det mesta vi gjorde och inte gjorde, men med lite mat i magen och goda samtal med pappa så tog vi oss igenom kvällen, hand i hand. Vi hamnade först hos stora e som var kvar på gården, när alla på dagis gott hem, då lämnade vi henne hemma och så stannade vi en liten stund. Underlaten folke hoppade på min arm! Åt banan och äpple. På tempo hämtade vi de 8 bitarna, jag åt en och en halv by the way... Var ledsen över att vi skulle köpa fredagsgodis, när alla andra köper lördagsgodis. Pappa försökte förklara, jag vet inte om det lyckades. Jag grätskrattade mig ut för en cykeltur, som jag egentligen inte orkade, men hängde i, no pain no gain... Till slut gjorde vi oss iordning, drack 3-års fullkornsvälling utan att jag visste om det (dom hade inget annat på tempo), och det gick lika bra det. Om det var vällingen som fick mig att vilja sova i pappa säng istället för min vet jag inte, men där sover jag nu, hoppas inte katterna, men framförallt pappa, hoppar och vänder sig för mycket... /E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0