111023 Jag, en bro över mörka vatten

Vi cyklade alla till McDonalds för en klassisk söndagslunch. Sen utnyttjade jag och pappa den fina höstdagen med en utflykt till en jätterolig lekpark. Ny utflykt sen till vattentornet. Så stort det var! Vi tog mellis vid tornets fot och traskade sen runt lite i skogen. Den friska luften tog och jag sov gott under en cykeltur i fantastisk natur längs järlasjön, tydligen... Jag tog sen själv ett gäng på forum på utflykt, det var en sån dag. Dagen avslutades med skrattattacker när vi lekte rockring som vi snurrade, gjorde cirkustrick i, brottades med, och fastnade med rumpan i! Nya skrotnisse tog mig på drömmens resa precis samtidigt som de själva gav sig ut på havet med en lysande båt på mörka vatten. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0