110915 en golfbag i lägenheten

Det betyder att farfar är i byn, det räknade jag ut. Men han var inte hemma först, kom när jag och pappa slappade med morötter i soffan. Då fick jag en present, en bok med bokstäver och djur och som man kunde måla och skriva i! Sen vankades kyckling och ännu mer potatis. Vi visade farfar hur man spelade bandy och golf inomhus men det blev så stojigt att han nästan somnade i soffan, så vi spelade fotboll ute och då kom svea och vi körde passningsspel. Lite rått ute men friskt, och jag gillar friska takter. Den tidiga höstkvällen gav mycket syre och inne sen gick snabbt, gav farfar en kram och tultade in, via tandborstningen, i sovrummet, bad om lite bamse och sa sen att jag ville sova… Jag cyklar förresten allt mer mitt emellan stödhjulen på cykeln, tror jag har bra balans i livet. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0