110927+28 återhämtning

En snabb update på måndag, tisdag, det gick ju i omkörningsfilen i helgen, igen, och jag tror jag fått en reaktion. Igår kväll kom farmor och myste, mamma och pappa skulle prata med mina fröknar om vad vi gör på dagis så vi hängde lite, åt mat, körde lite gårdslek, gjorde bara vardagskvällsgrejer och jag hann somna till bullerbysagan innan jag fattade att pappa var hemma, som inte ville störa mig och farmor när jag var så nära sömn. Vaknade vid 5 idag och somnade om när jag fått nappen, men var inte riktigt vaken på morgonen, blev lite seg i svängarna, tiden gick, och ja, jag kom hela tiden på nya saker att göra än att klä på mig, borsta tänderna osv, ja ni förstår. Somnade faktiskt under vilan idag, ett tecken om nåt... Mamma och jag myste hemma och jag hade fått fem nya par fingervantar! Skönt att vara varm till höstcyklingen. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0