110929 gården på mården

Vi har en bra gård här jag och barngänget. Det går att leka så bra, känna sån frihet, hitta på så mycket bus. Men det kanske bara är vi som är grejen. "Mård-barnen". Farmor hämtade för pappa fick massage, sånt som jag också kan, gör ju på dagis ibland, och vi gick till gänget på gården med Emmy i täten, men svea och några busar till var där också. Vi cyklade, målade på stenplattor, grävde, sprang, gungade, sprallade, emmy och jag låtsades t o m gifta oss, då går man hand i hand! Väl inne tog jag en skön dusch och gottade in mig hos farmor med vällingen. Sen skulle jag sova, redan kvart i sju, då kom pappa och vi fick äntligen omfamna varandra efter ett par dagar. Men farmor skulle läsa mig till sömns tyckte jag... Och det gick kvickt, inte konstigt, vi hade tagit ut max på gården. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0