120401 en tiger i hallen

Lurade pappa lite idag. Tror inte han gick på det även om han inte vågade gå ut från toan. Jag klämde fram ett lur men jag tog i lite väl kanske. Men ut sprang vi tidigt imorse. Vi såg Svea cykla utan stödhjul och banne mig, satt jag inte själv på två hjul en kvart senare! Hur bra som helst. Kunde t o m bromsa i backen. Pappa sprang bakom och vaktade hjälppinnen därbak men det gick fint. Jag kunde bromsa själv. Så på plan mark sprang han faktiskt bredvid. Ska bara lära mig svänga lite och fatta tänket kring styrfart. Haha va kul! Anders kom på fika och sen efter lite fotboll på planen var det dags att träffa farfar kristina rasmus och moster Ina i finntorp där jag vaknade upp i hallen och frågade Kristina var jag var... Vi tog en härlig fika på kondiset allihop och jag skrattade mycket åt rasmus. Kramade moster Ina och sa hej då ordentligt så där som man ska göra. Jag kan ju... Tur att inte bussen till simhallen kom direkt för då hann vi leka smyga på varann leken vid hållplatsen. Härligt att komma till simhallen, det är ett av mina bästa 'vatten'. Och vi fick tillbaka våra glömda simkläder! Börjar få kläm på att doppa huvet. Och hemma hittade vi landåbolle som vi kom på saknades. Jag hade lagt den bakom tvättmaskinen! Varför?!!! Mamma kom förbi och vi spelade lite memory med en namnsdagspresent, med mina regler, och jag vann... Sen kom tröttheten in och efter lite Lennart hellsing så sa jag till pappa att han inte behövde läsa mer. Så videung, sen pang bom. E

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1148402/images/2012/pic_196523939.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0