120412 kvällsbesök

Jag frågade om Svea kunde haka på hem 'hos' mig som vi säger på dagis. Och så blev det! Kanske kände dom sig lite mutade med väsbybullar och kakor som jag gav dom innan... Först mat förstås där jag förklarade för pappa hur man kan önska något om man smeker en varm potatis mot kinden. Jag önskade mig en gurka. Man får vara realist... Sen pratade vi mycket om länder och språk. Det var en dansk på tempo, bara en sån sak. Svea tog med sig syster livia och pappa Fredrik och vi ställde allt upp och ner som sig bör. Vi blev trötta samtidigt och gav upp. Vi hade ju haft gymnastik idag. Ville ha nattlinnet ikväll, jag blandar och ger, men det är för litet och eftersom moster Ina fixade detta kanske hon har lust att hitta ett nytt? Tog pappas hand och somnade. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0