120423 prinsessan av jarlaberg

Först bars jag fram på tron genom jarlaberg efter dagis (pappas axlar...) till tempo. Den där allram, mitt vaktande lejon, äter oss ur huset. Hemma mötte vi Emmy och efter att ha vattnat den kungliga trädgården i en halvtimme så blinkade jag med nedsänkt huvud mot pappa som bara jag kan blinka med nedsänkt huvud mot pappa och sa snääälla kan jag inte få gå hem till Emmy... Och pappa kunde inte hålla emot även om vi båda var slitna. Hennes mamma var med på noterna och vi fick mat och vi visade varandra hur man är som prinsessa, och det kan ju jag, också. Det blev en kort stund men ack så roligt och jag var så artig sa emmys mamma. Som en prinsessa. Hemma myste vi som aldrig förr och jag sa till pappa att det var mysigast när han låg bredvid och strök mig på pannan, och jag gav honom lite täcke. Det är inte lätt för honom att kravla bort när jag somnat eftersom jag ska kila in benen som en råbandsknop... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0