121215 fylld lördag

Jag och mamma fick besök av mormor och morfar och dom hade en gran med sig! Vi klädde den fint och hade en fin stund. Sen kom pappa för det var kalas hos farmor, där tant Marju också dykt upp. Vi tog oss dit men oj va snö på vägarna. Och jag satt och torkade min ruta inifrån, mycket roligt. Hos farmor var det också mysigt med lite familjestämning och fika och presenter som jag hjälpte till med. Hem igen i ovädret men det gick mycket bra. Vi hoppade av lite innan järla för middag och tog pulkan dit. Jag höll på att somna i bilen dit men oj som jag vaknade till i snön. Jag skrek så jag tjöt och for rundor i snöhögarna sen innan vi gick in. I järla tog jag hand om Rasmus och innan jag sent omsider somnade så hade jag farit runt i snön vid både busshållsplatsen och hemma på gården. Hurra för snö! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0