121227 glad av bad

Efter en fin morgon med det vanliga slog vi till med ett bad! Det var längesen och ack så roligt. Och av nyckelbenet återstår bara minnen. Simmade som förr och mer därtill. Vi låtsades vara på Teneriffa och Thailand. Simhallshamburgaren som kanske är bäst i Nacka blev vi snuvade på. Stängt. Men vi fick på forum, likaså lite nyttigheter, och glass, i den där sköna stilla fåtöljen som vi bara är i för en stund. Och så fick vi med oss en ny radiobil! Men den kärvar, kanske får byta den med, vi får se, men motstånd för saker framåt... Farmor dök upp med kramar, toamatta och mysbyxor till pappa och for igen. Hon skulle vidare. Även vi, till dili, och på vägen åkte vi isad pulkabacke, kontrollerat. Men oj vad jag åkte! Mamma och jag fixade mat och jag tror jag somnade tidigt. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0