120118 ett rent hjärta

Jag sa på pappas axlar att jag längtade till våren och sommaren, jag till och med gjorde en egen visa däruppe på väg till tempo. Vi sa att det förstås hade varit roligt med lite mer snö men jag längtar. På tempo kom jag på att det nog inte är så gott med kattmat. På väg hem sa jag hur stark jag var och berättade att jag kunde lyfta allt vi gick förbi. Utom hus. Det var jag för liten för sa jag men man kan ju låtsas. Kvällen gick, vi lekte lite fängelsehåla, tog en scckköööön dusch som jag säger på finspångska, och gick sen ut för att ta hand lite om mina katter som jag gillar att pyssla med och för. Vi blev inspirerade från en pojke på tv med katt och jag bryr mig så fint om dom och om alla, jag pratar varmt om människor. Måste bara lära mig att bättre säga hej, hej då och tack, det hör ju till... Tack för idag, som pappa säger vid godnatt och när vi skulle somna sa jag till honom, här får du lite täcke av mig... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0