120713 trött men lycklig

Höll på att somna över flingorna imorse. Efter en kort natt hos stora e och en orolig natt till idag så låg jag långt efter. Efter ett försök att sova ikapp lite, som inte gick så bra eftersom jag var nyfiken på var pappa gick, tog vi oss tillbaka, hoppa på vespan och åkte till andys. Jag sjunger mycket på vespan för övrigt. Pappa sitter bakom och ler har jag förstått. Några glada gamla övningar på andys, en burgare, hemfärd i regnet (jag gillar regn, ville åka i det) och en stund på landå. Spökspelet på kökbordet och lite soffmys när det regnade, gäspade en del... Då dök farmor och tant Marju upp! Hälsade lite mjukt på dom och hamna i soffan med farmor. När de gick var det dags att gå ut och jag lekte länge och väl med naemi som vi t o m var inne hos ett tag och hängde. Sen mat och ut för en sista underbar sommarkväll på gården med tjejerna. Ingen av oss ville gå in men det föll sig så för alla och det var nog tur för jag stupade hos pappa i soffan och drog hans arm runt mig som ett täcke när jag skulle sova, som om jag laddade för en god natts sömn. Hoppas på det. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0