120528 en omtumlande dag

Sveas mamma hämtade oss och vi gick hem och lekte med allt vi kom åt under lustiga former. Sen var det pannkakor och koja och jag vet inte vad. Det var en tanke om att vi skulle bada i deras jättebadkar men det var jag inne på. Vi hittade annat skoj. Pappa hämtade mig vid sextiden och när vi kom hem och började leta efter bolle slog det oss att han var ju kvar på dagis. Eftersom jag var rätt trött blev jag lite ledsen men efter att ha talat om det och hittat en nalle och min gamla snuttefilt från bebistiden så repade jag mod och fann mig, sådär som jag av någon anledning bär visdom om inom mig och hanterar. Vi låg och läste och somnade. Slutet gott allting gott. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0