120529 sommarfest

Inte mycket att snacka om. En superkväll med alla barn och föräldrar på plats i parken för en gemensam stund. Alla barn sprang runt och toka innan alla samlats så föräldrar och vi kunde gå tipspromenad, jag kunde så mycket! Sen god picknick a la dili. Sen stafetter med säck och styltor. Mamma och pappa tävlade också. Alla barnen satt på kullen och skrek och heja, sen skrek och heja dom på oss. Vilket liv! Jag klarade det jättebra! Alla lärare fick presenter och blev så glada. Jag ville stanna kvar och leka men så kom vi på att jag var ensam kvar... Pappa och jag gick snabbt hem till min fina kompis Emmy på gården med en present för imorgon flyttar dom till Väsby! Blir en utflykt att göra hos mormor och morfar! Mamma och jag däckade nog rätt hårt hemma, vi var trötta, jag ramlade på en gren och mamma klämde sig. Huvva! Men vi klarar oss alltid :-) E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0