120531 sött trött

Hade nog kört hårt på dagis idag. Var nästan blossig när pappa hämtade och hemma i soffan höll jag på att somna när vi pratade med farfar om tärningar. Innan hade vi busputtrat fram långsammare än vad man går med vespan till tempo och tillbaka. Jag gillar det. Men kom väl igång efter maten och vi lekte i mysbyxorna även om jag nära grät när pappa inte förstod hur han skulle dansa med mig. Jag visste nog inte riktigt själv... Jag sa att jag var varm på hela kroppen så vi svalkade oss i duschen och efter en superkort välling somnade jag medan pappa slog upp boken för att läsa om krakel spektakel... Huga vad jag däckade den här kvällen. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0