140403 vårbruk

..i vintertemperatur... Man vet inte riktigt ut eller in nu men det är bara att köra på. Jag hade med vårbruksgrejer till Rasmus idag som födelsedagspresent och vi testade grejerna, de höll... Där hade vi korvkalas ihop och skojade som bara vi kan. Vi hämtade grejerna hemma först och då hade jag fått brev från morfar, som med bästa betyg hade gjort sina fågelfrågor på utklippta fåglar som jag och farmor skickade iväg häromdagen. Haha, gammal fin post! Igår värmde jag och stora e upp inför övernattning där imorgon, och sen Väsby på lördag! Eventen bara avlöser varandra, så skall en 6-årings slipsten dras, för jag vilar ju också i rättan tid. E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0