140814 varm i kläderna

Börjar kännas varmt och skönt på fritids. Jag och stora E kramade fröken Carin med en bamsing när vi gick hem idag. Ja hon hakade på hem också, och vet ni, nu sover vi gott i pappas säng, som får lägga sig i min med hajen, pingu, lite nallar, tigern, fåret och gänget. Förmodligen tjet också. Stora Es pappa lämnade mig och henne i tisdags morse efter att jag och pappa åkte till dom tidig morgon då pappa skulle jobba tidigt. Mamma och jag har dykt upp på dagiset sjölejonet som man går till innan halv åtta, där blandas lite olika åldrar och man käkar frukost innan fröknarna hämtar halv åtta. Lite ovant, men blir bra det med, jag gillar ju alla olika barn och snart blir jag väl lite småfröken för dom små, precis som på småbarnsavdelningen på dagis förut. Efter lek och mat och lek igen på landå så kom vi på att stora e skulle sova över. Vi tog ett bad och, kollade lite på ur.se, pappa läste och sjöng, och gonatt... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0