140829 pyjamasparty

Pappa och jag gick till dagis med världens största päron till mellis. Dagarna går på Trossen (som vår förskoleklassavdelningsgruppering heter) och jag känner mig mycket tillfreds, har inte ens nämnt Spiggen, dags för ett besök där förresten strax kom jag på. Jag och storis har pratat om pyjamasparty ett par veckor och för att stilla det lite så blev det en mindre variant på landå ikväll. Efter middag dök Hanssons upp och storis och jag körde igång med lek och gottis. Vidare med dansstopp, jag storis och pappa, pappa förlorade hela tiden... Sen lite emil och när vi blinkade hårt med ögonen bar pappa in oss i stora sängen och där sover vi som små barn, och det är vi ju! Kul kväll, jag ville att det skulle vara fler barn även om det är härligt med storis, och en dag planerar vi en ny runda. Gonatt. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0