140830 handboll och pyssel

Ja man har ju inte pyjamasparty för att sova direkt, så upp 0640 för att ladda för handbollsskoj där jag fick hänga med på prov. Rätt roligt förstås, jag har ju inget emot varken bollar eller hopp och lek, eller nya bekanta, och stora E var ju med. Men det får bli dans på lördagarna än så länge, man kan ju inte göra allt, och jag gillar ju dansen. Tog lunch och lite vila innan pysselkalas hos Tuva. Jättekul och roligt med ytterligare nya bekanta. Jag gjorde en fin bild och en fin nyckelring. Sen blev det fortsatt full fart med tuva och moa men pappa och jag gjorde en utflykt till forum för morgondagens kalas och tog en matbit. Kopplade av till slut därhemma, blåste på tills jag var helt tömd, enklare att hantera tröttheten så... Somnade i pappas säng. Här ska sovas, inatt får tjet ligga på soffan... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0