140704 Spiggen är slut, leve Spiggen

Vilken dag. Var sådär Estherglad hela dagen och full i glädjegasen när pappa kom. Som om jag omedvetet ville sätta flaggan i topp. (Som om den inte stod där redan...) Jag for mina rundor när pappa tog ett varmt avslut med Mari och Britt, även om vi kommer ses efter semestern, stora Ester bor ju på gården... Vi fick med en stor portfolio av mina verk och foton hem med allt möjligt för mig och er att beskåda. Pappa hade en sommarlovspresent med hem som ni ser... Jag blev jätteglad och samtidigt lite rädd när jag märkte att man inte kan andas med näsan i cyklopet... Men jag duschade med det hela och fick bra träning, eftersom jag skrattade hela tiden också... Vi lekte en del på gården också och startade lovet på ett bra sätt tycker jag. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0