140320 tötorsdag

Vi tog med pulkbrädan till dagis, men inte tusan blev det läge, och i backen som vi ändå gick till så rullade jag nerför istället! Stora E hämtade mig för lite sent mellis hemma hos dom innan pappa kom förbi och hämtade oss två för att gå till fotbollen, bytte om först dock. Fotbollen var kul, vi leker ju mycket, men jag var allt sugen på lite mer hinderbana, skeppsbrott osv, men fotbollen är kul den med och jag jagar på riktigt ordentligt faktiskt. Jag och stora e är liksom ett radarpar, men vi spelade även med andra idag, och det kan väl vara bra på sitt sätt även om vi har så kul ihop. Vi sa hej då och såg fram emot helgen då vi ses igen. Pappa och jag tog oss hemåt för dusch och mys och jag somnade nästan i soffan. Lite Bullerbyn och gonatt. Jag buffade in mig med rumpan mot pappa för jag frös lite och så snusade jag iväg mot drömmarna. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0