140510 tarmvred och disco

Blandad dag. Men bra. Efter lite duggregnsfotboll på min önskan i morse, cykel till forum och tillbaka så åkte vi med Rasmus till farfar och hälsade på. Jag har ju lite extra respekt för sjukhus och sjukdom men det var spännande att åka och hälsa på farfar på det sjukhus där jag och Rasmus kom fram. Det var pirrigt sa jag när vi gick i korridoren men farfar mådde bra och var glad och jag och Rasmus hade presenter med oss. Lite lunch och pyssel hemma innan det var dags för Tristans discokalas med flera blivande klasskamrater. Förfest hos stora E... Kalaset var väldigt kul och vi lekte och dansade på. Sen blev det en underbar kväll med grannar och ett par andra föräldrar och deras barn. Spiggen, fotboll och stora es föräldrar var väl de gemensamma nämnarna. Finalen varv när vi lät luftballonger stiga mot kvällshimlen. Somnade vi mitt i videung eller vad tror ni... E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0