140921 kanske sommarfinal

Kommer hösten nu? I fredags var det i alla fall studiedag och vi la upp en härlig rutt. Pappa och jag körde till finntorp där farfar och jag klev på en buss till stan. Pappa körde ifatt bussen och vi vinkade till varandra och jag sa till farfar att han är för tokig. I stan mötte vi farmor och vi gick på teater med en rolig kille som hette Mark och talade finlandssvenska. Efter lunch med farfar åkte jag och farmor västerut och mötte mormor och morfar. Dags för en väsbysväng och lite häng med alva också. På lördagen for mamma och jag och gänget till fjärilshuset och hade en mysig stund. Söndagen på vuxenkalas med samma gäng och sen fotbollslek i duggregnet, gjorde inte ett dugg, jag var lycklig i luften och bästa stora e var på plats. Vi blev bjudna på köttsöppe som di säger i Lönneberga, av staffan och emma, moa och tuvas föräldrar, det var mysigt och trevligt. Dusch och mys och ett tvåminutersbesök av farmor som hade grejer på gång som vanligt. Somnade gott. Välkommen hösten. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0