140929 tjejkväll, med pappor

Hängde med tjejerna ikväll. Även om vi jagade pojkarna på gården lite, och dom oss. Men först Trossen där vi presenterade våra gosedjur för varandra, för att det var kul men också för att börja bli bekväma med att prata inför andra, men det visste vi inte om... Jag hade ju mycket att berätta om Bolle, och Bolle. Det gick så bra så och jag tyckte det var kul att berätta. Vi fångade upp stora E som också åt på landå. Vi var ett bra gäng på gården och moa och tuva hängde på in en sväng, och så fick vi besök av Stora Peter som kom på kaffe. Till slut hängde pappa och jag med Staffan, moa o tuva till undercentralen för att kolla utvecklingen där. Oj va rör och pumpar och jag vet inte vad. Spännande. Hittade mer spännande på programmet Hjärnkontoret när vi landade i soffan innan sängen. Somnade under pappas arm. Han ville tydligen inte låta mig somna själv ikväll. Det brukar gå snabbare, men ibland behöver det ju inte gå snabbt. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0