150604 farmor flyttar in

Stod mitt på skolgården själv imorse när pappa kom förbi. Kollade efter honom sa jag. De andra tjejerna hade inte kommit och vi snackade lite strunt innan han åkte. Hade en bra dag, och hade en kul dag i tisdags också med friluftsdag på Nacka IP! Fick prova en massa idrott, jättekul. Ikväll var vi på gården förstås, pappa grejade med nåt och jag lekte med tuva. Farmor dök upp och flyttar in torsdag och fredag. Läste mig till sömns ikväll. Pappa rasmus farfar och anders åker tidigt imorgon till kristina som är i malmö och jobbar för en golftävling. Farmor lämnar och hämtar. Farfar fyllde 81 i onsdags och de ska fira lite. På lördag kväll är pappa tillbaka. Blir bra. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0