151018 fira och vira

Helg på kantat. Kantat med pyssel o fix förstås... Vi hann med att fira morfar inför hans 70-årsdag. Hade jättekul, och t o m Alva var där! Idag tog vi en ikea-sväng sen mötte pappa upp. Jag ville att han skulle sätta alin på axlarna, sen skulle han låtsaslägga alin på hatthyllan, bara för att skoja med oss barn, och hyllan fick sig en liten törn förstås... Tokigt. Cyklade till rasmus och kollade in hans nya skrivbord och tog middag. Jag och rasmus lekte en timme medan kristina och pappa hälsade på farfar med sitt tarmsvrid. Allt var ok. På landå landade vi fint, och jag landade på rumpan när jag gick från duschen. Blev kort lite rädd men gick bra. Somnade pang bom. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0