160404 utveckling

Samtal om utveckling imorse. Utvecklingssamtal helt enkelt. Och vi barn håller mer eller mindre i det själva. Nåja, tidigt förstås eftersom mamma och pappa jobbar. Jag sa att jag var vaken i kroppen men inte i hjärnan. Jag har huvet på skaft! Man kan sammanfattningsvis helt enkelt säga att jag är med i matchen och är en bra fin liten människa. Tycker det är lite pirrigt att prata inför klassen, men inte lika pirrigt som i höstas, bara en sån sak. Passade på att följa med tuva och hennes pappa hem istället för att vänta på pappa som kom direkt dit istället. Sen käkade vi lite, tog en runda lek till, spelte lite piano, fingrarna fladdrar allt snabbare, sen gonatt. Bra dag. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0