161201 framtidsplaner

Ringde pappa på jobbet och koordinerade lite igen, precis som när jag fick med storis hem till kantat i tisdags... Jag tog hem tuva till oss då hon inte ville hänga med moa till pianot. Inga problem. Sen tog vi minsann torsdagspizza igen och hade ett skönt prat om ditt o datt. Sa att matte och teknik just nu är det roligaste i skolan. Sedärja. Sen pyssel och fix hemma som att packa in ett litet paket, visa lite dans, fixa läxa, prata om framtiden. Det fanns en fråga om vad man funderade på att bli till yrke. Jag tänkte läkare eftersom jag tycker om när människor blir friska och glada för att man gjort nåt bra. Servitör för att jag gillar mat och folk, skriva upp grejer och fixa. Och skådis för att jag liksom bara är så mycket och känner så mycket och att det är kul med publik. Pappa var den enda publiken när jag skulle lägga mig men jag hade flera danser jag behövde visa såklart och drog fint ut mer på tiden... Men nu zzzzzåååå. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0