160111 8

Japp. Dags. Förfestade som sagt igår med kantatgänget och imorse väckte mamma mig på sängen med lite 8-mys. Dom sjöng för mig på skolan också. Farmor hämtade och så bar det hemåt. Landågänget kom men pappa fattades, han hade förstås fastnat pga ett brandlarm på jobbet... Men kom iväg och hem till slut och vi slukade farmors goda köttbit, tog om två gånger! Kvällen blev mysig, jag och rasmus och gänget snackade strunt, och jag fick fina presenter. Pappa hade stängt mitt rum som vanligt på födelsedagar och gjort om lite. Jag provade att spela piano med pannlampa som jag även kan ha i mitt tält när jag läser en bok. Kanon. Vi hann med lite fölsedagsmys i soffan också. Tack alla för allt. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0