161031 får jag lov

Jodå, lov fick jag. Bra första dag. Farfar kom över på morgonen och vi myste med frukost, lite matte och hemmapyssel, innan han for ut i trädgården. Farmor kom förbi och vi passade på att köra bort dit Rasmus och gänget ska bo. Hemma igen och farmor och jag gick igenom för små kläder och rensade fint. Beata tittade förbi sen för lek och vi avslutade med att säga hej på hennes mamma så hon visste vem som Beata ska på utflykt med imorgon med mig! Återkommer till det. Pappa och jag tog kväll och jag var full med skratt och hopp och glädje, som vanligt. Dansar mycket med händerna och överkroppen för tillfället. Och är stolt över mina kunskaper, märker hur jag blir allt bättre på grejer. Kom knappt i säng men till slut så. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0