160917 trött glad dag

Sov nog för lite inatt, varit lite seg hela dagen men kämpat på. Dansen började idag och det var jättekul. Min tidigare lärare har tagit paus och vi fick en ny tjej som var jättesnäll. Hon lärde oss också att stå i "90 grader" mot en vägg. Oj så benen darrade! Innan så hann vi både med att hämta startlappar till sicklaloppet imorgon. Jag ska springa 1500 m kl 10. Som kvarnholmsrännet. Rasmus springer kl 1030 och pappa kl 13. Vi fixade också två par jeans på mysiga affären mollamaja i gamla sickla stationshus. En big mac (för första gången), vidare till kantat för löparskorna, till maxi för ny vespaskärm och hem. Där tog jag mig minsann en vilopaus, höll på att somna på vespan. Hälsade på rasmus ett tag och käkade innan vi drog oss hemåt och stängde dagen. Pelle Svanslös fick natta mig till ro. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0